O Kevin Richardson,ένας 40χρονος νοτιοαφρικανός ζωολόγος εμφανίζεται σε μια διαφήμιση για το επίσημο σποτ συμμετοχής της Bασιλικής Εθνικής Ομάδας της Ολλανδίας στο Μουντιάλ να παίζει ποδόσφαιρο με λιοντάρια.
Καθώς το Παγκόσμιο Κύπελλο 2014 στη Βραζιλία είναι προ των πυλών, όλοι οι σπόνσορες επιχειρούν να αναδειχθούν μέσα από πρωτότυπες διαφημιστικές καμπάνιες με μεγάλο προϋπολογισμό. Δίπλα στους γίγαντες -χορηγούς του είδους όπως η Nike ή η Adidas ο οίκος Ραπτικής, Van Gils , «εκτοξεύει τα πυρά του».
Ο επίσημος σχεδιαστής και τροφοδότης των στολών της Ολλανδικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου ακτινοβολεί χάρη σ΄ένα διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Νοτιοαφρικανό ζωολόγο Kevin Richardson.
Ο 40χρονος επιστήμονας που επονομάζεται “The Lion Whisperer” (ο άνθρωπος που ψιθυρίζει στ΄αυτί των λιονταριών.)εμφανίζεται με το επίσημο κοστούμι και τη γραβάτα της εθνικής ολλανδικής ομάδας σε ένα τοπίο σαβάνας να παίζει μπάλα με μια ομάδα λιονταριών.
Γιατί γυρίστηκε ένα τέτοιο κλιπ; Γιατί το λιοντάρι είναι το έμβλημα της φίρμας. Επίσης αυτή υποσχέθηκε να διοχετεύσει 50 ευρώ στο ίδρυμα του Kevin Richardson για κάθε πώληση ενός κοστουμιού.
Γιατί τα λιοντάρια απειλούνται;”Αρχικές αιτίες του φαινομένου : το έντονο αίτημα των τροπαίων του κυνηγιού όπως το δέρμα του λιονταριού για χαλιά αλλά και το εμπόριο που ανθεί για κάποια τμήματα από το κουφάρι του στις ΗΠΑ και στον λοιπό κόσμο ” εξηγούσε ο συγκεκριμένος ζωολόγος το 2011 στην Guardian.
AΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΛΙΠ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ:
Σύνταξη:Κώστας Πορφύρης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου