Συγκεκριμένα, μέσω της τεχνολογίας «Virtual 3», η γραμμή τριών πόντων κοκκινίζει όταν ένας παίκτης σουτάρει πίσω από αυτή. Σκοπός αυτής της ενέργειας, είναι να γίνεται ξεκάθαρο στον τηλεθεατή, αν ο παίκτης πατάει ή όχι τη γραμμή των τριών πόντων. Αν δηλαδή το σουτ θα μετράει για δύο ή τρεις πόντους.
![]() |
Η γραμμή των τριών πόντων πριν ο Τζέιμς επιχειρήσει σουτ τριών πόντων |
![]() |
Η γραμμή των τριών πόντων κοκκινίζει, αφού η μπάλα έχει φύγει από τα χέρια του Τζέιμς πίσω από την γραμμή τριών πόντων |
Η γραμμή κοκκινίζει περιμετρικά, τη στιγμή που η πάλα φεύγει από τα χέρια του παίκτη. Αν αυτή καταλήξει στο καλάθι, η γραμμή παραμένει κόκκινη μέχρι να γίνει η επαναφορά από την αντίπαλη ομάδα. Αν δεν καταλήξει στο καλάθι, η φωτεινή κόκκινη γραμμή σβήνει αμέσως.
Η καινοτομία αυτή, είναι ουσιαστικά ένα προϊόν μίας εικονικής πραγματικότητας. Δηλαδή, εμφανίζεται μόνο στους τηλεοπτικούς δέκτες και όχι πραγματικά στο παρκέ, όπως ίσως σκεφτεί ο τηλεθεατής την πρώτη φορά που θα δει τη γραμμή να ανάβει. Επίσης, η τεχνολογία αυτή δεν χρησιμοποιείται επίσημα από τους διαιτητές. Αν, μια φάση είναι αμφισβητούμενη, οι διαιτητές θα χρησιμοποιήσουν το ριπλέι για να αποφασίσουν αναλόγως.
Μερικές φορές, η γραμμή δεν είναι απαραίτητη. Αυτό συμβαίνει όταν ο παίκτης πατάει φανερά πίσω από τη γραμμή των τριών πόντων. Όταν, όμως, η φάση είναι αμφισβητούμενη, η φωτεινή ένδειξη στη γραμμή αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τον τηλεθεατή.
Παρακάτω, μπορείτε να δείτε ένα στιγμιότυπο με τη χρήση της φωτεινής κόκκινης γραμμής:
Πηγή: theverge.com
Σύνταξη: Χρήστος Πολυχρονίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου